HT - Chicken Race
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Juniorlagsturnering!

2 posters

Gå ner

Juniorlagsturnering! Empty Juniorlagsturnering!

Inlägg  Stroganoff sön jun 03, 2012 2:22 pm

Hej allesammans! Very Happy Jag vill börja att gratulera Vistrand Boys och Dallas Superstars till div IV(om jag har glömt någon så vill jag påpeka att JA, det var med flit, ni är mina fiender i kampen om Hattrick-toppen. För att inte tala om Chicken race-pokalen som folk mutar sig till varje år Laughing ). Särskilt starkt av Dallas där som vann ett kval Very Happy . Jag menar vem orkar kvala? Mina grabbar hade inte kommit till matchstart.

Det fanns de som inte behövde kvala(läs "var bättre")... Jag skulle vilja gratulera mig själv som blev direktuppflyttad cheers ! Twisted Evil Jag får väl ta och gratulera Vistrand också. Men jag tror mest det var tur Shocked (att jag påpekar detta beror möjligtvis, rent hypotetiskt, på att jag hyser visst agg mot den här människan då han slog ut mig ur chicken race...)

Nog med tramset(läs "sanningar"...)

Jag har startat mitt Juniorlag igen! Varför? För att jag vill tjäna grova cash så att jag kan ta mig upp till div 3 och för att jag (efter ett par dryga säsonger i div. 5) ser fram emot att tampas på riktigt. Det blir en snortajjt serie!

Och då undrar jag: Finns det fortfarande en chicken race relaterad juniorlagsserie? Eller ska vi starta en ny?
Stroganoff
Stroganoff

Antal inlägg : 143
Points : 5251
Join date : 10-05-08

Till överst på sidan Gå ner

Juniorlagsturnering! Empty Sv: Juniorlagsturnering!

Inlägg  fellah fre jun 22, 2012 3:35 am

Jag siktar alltid på kval av taktiska skäl.
Orsak 1. Mer pengar genom matchintäkter än de som blir direktuppflyttade.
Orsak 2. Man får reda på vilken serie man skulle hamna i, är den för svår gör jag hellre läggmatch än att förlora alla matcher i fyran eller vilken serie man nu man kvalar till.
Orsak 3. Man får spela 2 matcher den veckan, medan andra bara får spela en och på så vis får man mer träning den veckan.
fellah
fellah
3ggr Cupsegrare
3ggr Cupsegrare

Antal inlägg : 109
Points : 5109
Join date : 10-07-28
Age : 103
Ort : Halmstad

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000651082848

Till överst på sidan Gå ner

Juniorlagsturnering! Empty Sv: Juniorlagsturnering!

Inlägg  Stroganoff sön jun 24, 2012 12:36 pm

fellah skrev:Jag siktar alltid på kval av taktiska skäl.
Orsak 1. Mer pengar genom matchintäkter än de som blir direktuppflyttade.
Orsak 2. Man får reda på vilken serie man skulle hamna i, är den för svår gör jag hellre läggmatch än att förlora alla matcher i fyran eller vilken serie man nu man kvalar till.
Orsak 3. Man får spela 2 matcher den veckan, medan andra bara får spela en och på så vis får man mer träning den veckan.

Ouch...
Stroganoff
Stroganoff

Antal inlägg : 143
Points : 5251
Join date : 10-05-08

Till överst på sidan Gå ner

Juniorlagsturnering! Empty Sv: Juniorlagsturnering!

Inlägg  fellah mån jun 25, 2012 2:53 pm

sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny
fellah
fellah
3ggr Cupsegrare
3ggr Cupsegrare

Antal inlägg : 109
Points : 5109
Join date : 10-07-28
Age : 103
Ort : Halmstad

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000651082848

Till överst på sidan Gå ner

Juniorlagsturnering! Empty Sv: Juniorlagsturnering!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet