HT - Chicken Race
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Samtliga Lag

+10
Darkbishop
Muphry
yeshimamore
fellah
Carlssor
Stroganoff
Vistrand
Wisst
Zobeish
IgelQott
14 posters

Gå ner

Samtliga Lag Empty Samtliga Lag

Inlägg  IgelQott fre maj 07, 2010 11:39 am

KFC - Kottarna FC
Ägare: Igelqott
IRL Namn: Alexander Lindblom
Logo:
Samtliga Lag Kottarnafcpng

Presentation:
Spelade hattrick under gymasietiden (2001-2004) och hade många duster med en viss Robert Carlsson om hurvida "PoleCat FC" var mycket bättre, eller bara bättre än hans dåvarande "Harlem-Nyhem", dock blev det aldrig riktigt uppgjort vem som var den bättre. Därför är vi kanske nu tillbaka i HT, och återigen tack vare en Mr. Carlsson.
Cupdeltagande:
Chicken Race - Säsong 1 (3:a)
Chicken Race - Säsong 2 (7:a)
Chicken Race - Säsong 3 (15:e)
Chicken Race - Säsong 4 (TBD)



Mall:
Lag X
Ägare: mr X
IRL Namn: mr X
Logo:
[img][/img]

Presentation:
blablaba
Cupdeltagande:
Chicken Race - Säsong 1 (x)
Chicken Race - Säsong 2 (x)
Chicken Race - Säsong 3 (x)
Chicken Race - Säsong 4 (x)


Skriv nedan så sammanställer jag denna post


Senast ändrad av IgelQott den tor mar 10, 2011 6:47 pm, ändrad totalt 3 gånger
IgelQott
IgelQott
Admin

Antal inlägg : 126
Points : 5265
Join date : 10-05-06

https://htcup.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty Sv: Samtliga Lag

Inlägg  Zobeish fre maj 07, 2010 1:47 pm

Sepsis IF
Ägare: Zobeish
IRL Namn: Sebastian Andersson
Logo:
Samtliga Lag 9735

Presentation:
Året var 2006, En man mådde lite dåligt och sökte upp en läkare. Läkaren påstod att mannen led av den dödliga blodsjukdomen sepsis och gav mannen endast 3 månader i livet. Efter 5 månader var mannen fortfarande levande, glad för att leva längre än väntat men frågvis sökte han upp en annan läkare, denna läkaren konstaterade snabbt att den första diagnosen var felaktig och mannen endast har lidit av muntorrhet hela tiden. Mannen blev rosenrasande på den första läkaren och stämde honom plus hela hans familj. Domstolen gav mannen rätt och erhölls med stora summor skadestånd från läkaren. Mannen startade ett fotbollslag som skulle påminna denna läkaren om sitt grova misstag och den dagen han blev av med sin licens och sin fru. Så föddes laget Sepsis IF.

Cupdeltagande:
Chicken Race - Säsong 1 (7:e plats)
Chicken Race - Säsong 2 (Brons)
Chicken Race - Säsong 3 (11:e plats)
Chicken Race - Säsong 4 (Brons), numera syns framgångarna på Sepsis matchställ.
Chicken Race - Säsong 5 (8:e plats)


Senast ändrad av Zobeish den tis okt 25, 2011 5:45 pm, ändrad totalt 3 gånger
Zobeish
Zobeish
Statistics Manager

Antal inlägg : 172
Points : 5298
Join date : 10-05-06

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty Sv: Samtliga Lag

Inlägg  Wisst lör maj 08, 2010 1:20 am

FK Bävrar
Ägare: Wisst
IRL Namn: Tim Wistrand
Logo:
Samtliga Lag Fkb

Presentation:
Tidigare spelat Hattrick, men då som manager för Björnarna BK. Toppen på karriären kom säsong 35 då Björnarna vann division 5. Ett nytt lag skapat ur en annan skog börjar nu sin klättring upp i de höga tallarna...
Cupdeltagande:
Chicken Race - Säsong 1 (5:e plats)
Chicken Race - Säsong 2 (9:e plats)
Chicken Race - Säsong 3 (10:e plats)
Chicken Race - Säsong 4 (5:e plats) (HERE WE GO!)


Senast ändrad av Wisst den sön jun 26, 2011 1:07 pm, ändrad totalt 5 gånger
Wisst
Wisst

Antal inlägg : 92
Points : 5212
Join date : 10-05-06

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty Sv: Samtliga Lag

Inlägg  Vistrand sön maj 09, 2010 11:40 pm

Vistrand Boys
Ägare: Vistrand123
IRL namn: Pontus Vistrand
Logo
Samtliga Lag 1135085
Presentation:
Vistrand Boys grundades 2004 (då Wistrand Boys) men en kombination av skattefusk, orimliga lönekrav och en ointresserad styrelse gjorde att Wistrand Boys snart gick i graven. Nu har en ny styrelse valts, nya spelare finns på planen och även en oberoende revisor har hyrts in. Ägarens namn är rentvått och Vistrand Boys är redo att än en gång regera!
Cupdeltagande:
Chicken Race - Säsong 1 (4:a) king
Chicken Race - Säsong 2 (10:a) Suspect
Chicken Race - Säsong 3 (9:a) Rolling Eyes
Chicken Race - Säsong 4 (14:e) Mad
Chicken Race - Säsong 5 (17:e) Sleep


Senast ändrad av Vistrand den ons nov 23, 2011 2:46 pm, ändrad totalt 8 gånger
Vistrand
Vistrand
Cup Admin

Antal inlägg : 330
Points : 5573
Join date : 10-05-06

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty Sv: Samtliga Lag

Inlägg  Stroganoff lör maj 15, 2010 2:11 pm

Lag: AC Stroganoff

Ägare: Mr. Stroganoff

IRL Namn: Jesper Dejby

Samtliga Lag Jesperkopiera

Presentation:

Det var en kall aprilmorgon. Den tjugoandra i ordningen. Året var 2010 och en nervös manager vid namn Stroganoff steg in genom dörren. Det hade varit tänkt så att Stroganoff äntligen skulle ta tag i sitt liv och bringa ny ära åt sitt namn. Men likt förbannat var hans Mamma, Mrs. Stroganoff med honom. Laget tittade upp och fick till sin förvåning se en kvinna som blängde på dem. "Va e de för lag som aldrig har varit högre än division VI?!" Hon vände blicken mot Mr. Stroganoff som ryggade tillbaka men ändå fick ur sig "Saken är biff, mor." Spelarna tjöt av skratt när Mrs Stroganoff lämnade lokalen i ilska över att hennes enda son kunde göra en så skamlig anspelning på deras ärade namn. Äntligen befriad från sin moder siktar nu Stroganoff och hans lag mot nya divisioner. "Äntligen" tänkte spelarna när siktet ställdes in på att besegra division VI spöket. Nya oanade höjder väntar!

-AC Stroganoff

Cupdeltagande:
Chicken Race - Säsong 1 (6:a)
Chicken Race - Säsong 2 (12:a) <-- Jag har inget minne av detta och förnekar det
Chicken Race - Säsong 3 (7:a)
Chicken Race - Säsong 4 (9:a)
Chicken Race - Säsong 5 (6:a)


Senast ändrad av Stroganoff den sön okt 23, 2011 12:40 pm, ändrad totalt 4 gånger
Stroganoff
Stroganoff

Antal inlägg : 143
Points : 5273
Join date : 10-05-08

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty Sv: Samtliga Lag

Inlägg  Carlssor ons jul 14, 2010 7:07 am

Lag Harlem-Nyhem
Ägare: Carlssor
IRL Namn: Robert Bobby Carlsson
Logo:
TBD

Presentation:
Känns som om det är dags för Harlem-Nyhem att presentera sig här också.
Det är alltså jag, Bobby, Pappa, Gud, (kärt barn har många namn) som äger och driver Harlem-Nyhem.
Började med detta underbara spel för många herrans år sedan, då som redan nämt, drog jag PoleCat FC med i fördärvet, så även denna gång. Dock stämmer inte riktigt Igelqotts beskrivning här nedan - det har alltid varit självklart att Harlem-Nyhem är herren på täppan.
Toppen på Hattrick-karriären var när Harlem-Nyhem (d.ä.) nådde division III, för att sedan, tack vare falska rykten och påståenden i diverse tidningar, bli urhålkat och falla tillbaka till ett blygsamt divion 6-lag.
Tycker det är kul att vi kommit igång igen med Hattrick, mot Allsvenskan!
Cupdeltagande:
Chicken Race - Säsong 1 (1:a plats)

Carlssor
1ggr Cupsegrare
1ggr Cupsegrare

Antal inlägg : 52
Points : 5156
Join date : 10-05-06

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty cluck cluck

Inlägg  fellah tis aug 03, 2010 3:07 am

Lag: Dallas Superstars
Ägare: fellah
IRL namn: DJ DÜSE
Samtliga Lag 1132264

Presenation: Har spelat i Sverige och England, började 1999 i Sverige sedan hoppade jag över till England för spel i några år. Men har nu startat ett nytt lag i Sverige fosterland. Främsta prestationen är spel i Division I och Cup 2a. Jag är mannen som sover för lite. Jag har inget roligt att säga som er andra, så presentationen slutar här.
fellah
fellah
3ggr Cupsegrare
3ggr Cupsegrare

Antal inlägg : 109
Points : 5131
Join date : 10-07-28
Age : 103
Ort : Halmstad

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000651082848

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty Sv: Samtliga Lag

Inlägg  yeshimamore tor aug 05, 2010 5:32 pm

Lag: Jobs Bollklubb
Ägare: Yeshimamore
IRL Namn: Johan

Är stolt ägare till Jobs Bollklubb, tidigare hette laget Böllpöjkarna men det byttes redan efter första säsongen.
Hade ett lag 2004-2009 som hette Malmö Aviation där vi stred i fyran som bäst.
Men nu är det Jobs tur att klättra.
Cupdeltagande:
Chicken Race - Säsong 1 2:a

yeshimamore

Antal inlägg : 95
Points : 5190
Join date : 10-05-09
Age : 38

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty Sv: Samtliga Lag

Inlägg  Muphry tor aug 19, 2010 11:50 pm

Flaskhalsens IF
Ägare: Muphry
IRL Namn: David Barker
Logo: Fixar en när jag har Supporter x)

Presentation:
Tjo, David här! Började spela Hattrick för första gången i samma veva som många av de andra medlemmarna startade upp sina lag, det vill säga april 2010. Främsta rivalerna är FK Bävrar som tyvärr lyckades besegra älskade FIF i serien säsong 42. Tack vare bonusuppflyttningar lyckades jag ändå ta mig till division VI. Hamnade dock i en hård sexa och kommer därför prioritera att stanna kvar där framför bra resultat i Chicken Race-cupen. Därför räknar jag i stort sett med en ännu en floppartad CR-säsong.
Cupdeltagande:
Chicken Race - Säsong 1 (8:e plats)
Chicken Race - Säsong 2 (x)
Muphry
Muphry

Antal inlägg : 59
Points : 5167
Join date : 10-05-07

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty Sv: Samtliga Lag

Inlägg  Darkbishop mån aug 30, 2010 1:24 pm

Lag Svärje
Ägare: Darkbishop
IRL Namn: Kenny Störsjö
Logo: -


Presentation:
Tränarkarriären började 2002-2003 med div 7 laget BK Lirare som efter hård kamp lyfte sig till div 6 där sessionen blev kort, och redan säsongen efter va vi tillbaka i 7:an med blödande ekonomi och en näst intill obefintlig moral. Styrelse och tränarstab avgick och fick under långt tid leva under skyddad identitet då fans gick man ur huse för att utse en syndabock, samtidigt försattes BK Lirare i konkurs och en epok va i graven.

Först 7 år senare har ambitionen att träna ett lag kommit tillbaka och efter många föreningsmöten och långa utdragna diskussioner om en ombildning så bildades Svärje, och fick inleda första säsongen i div 7 som man lyckade vinna redan samma år. Mitt i glädjefirandet dök även en inbjudan till den prestigefyllda turneringen CR-säsong 2 upp. Nu har den hårda kampen om att etablera sig i den mycket tuffare div 6 inletts och fans och styrelse kan för första gången på mycket länge andas en försiktig optimism.

Cupdeltagande: Chicken Race - Säsong 2 (x)

Darkbishop

Antal inlägg : 79
Points : 5111
Join date : 10-07-13

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty Sv: Samtliga Lag

Inlägg  MrWipen ons sep 01, 2010 4:26 pm

Lag: FC Wipen
Ägare: MrWipen
IRL Namn: Johan Wipenmyr
Logo: -

Min aktiva HT karriär tog sin början en varm sommardag 2001 i serien V.353 med laget Wipen FC HT säsong 13. Kom sist i serien det året men på den tiden fanns det ingen lägre serie att åka ut till så jag blev kvar. Efter det gick det bara framåt och säsong 16 vann jag serien och avancerade till IV.124. Den serien fastnade jag i med varierande resultat i 6 säsonger, men åkte tillslut ur via kval säsong 22. Hamnade i V.1019 där jag bara befann mig i 2 säsonger innan jag återigen skulle testa lyckan i div IV, denna gång hamnade jag i IV.80. Redan andra säsongen (säsong 26) i IV.80 lyckades jag vinna serien men förlorade tyvärr min kvalmatch till div.III, säsongen efter kom jag två i serien men efter detta så gick det bara utför. Intresset svalnade och tiden jag kunde lägga ner på HT blev bara mindre och mindre. Jag spelade sporadiskt i ytterligare ett år innan jag tillslut övergav mitt lag som en varm sommardag nästan exakt 6 år efter min HT debut fick en ny ägare.

Nu har jag precis börjat om nästan exakt 3 år efter att min förra klubb gick i graven. Detta tack vare eller pga Kenny som lyckades övertalat mig att vara med igen och hade just denna tuneringen som sitt tyngsta argument. Har hittills bara hunnit med att förlora min första seriematch med 9-0!!! (har aldrig förlorat så stort tidigare), bytt tränare och köpt in lite smått och gott som förhoppningsvis kommer att göra så att jag klarar mig kvar i VI:an trots 0 poäng och 1-22 i målskillnad efter 3 spelade omgångar. Känner att jag återigen är redo att göra ett avtryck i HT världen och visa att jag faktiskt kan coach ett lag. Men vi får se vad som händer. Det som känns mest troligt är väl ändå att jag åker ur VI:an denna säsongen och får koncentrera mig på att bygga upp laget ordentligt i VII:an nästa säsong för att efter det börja spela på riktigt. Därför känns det extra roligt att jag kommer kunna delta i denna t-tunering nästa säsong för vad jag minns som roligast med min tidigare HT karriät var just sådana här tuneringar där prestigen ibland var större än den var i vissa serier man var med i, mkt pga att de som deltog i t-tuneringar oftast var mer aktiva än de dårarna man hade i sin serie. Var själv med och anordna en t-tunering under några säsonger i min tidigare HT kärriär och minns detta med både glädje men även att det var en hel del jobb.


Senast ändrad av MrWipen den tor sep 02, 2010 11:39 pm, ändrad totalt 1 gång
MrWipen
MrWipen

Antal inlägg : 195
Points : 5194
Join date : 10-09-01
Ort : Göteborg/Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty Sv: Samtliga Lag

Inlägg  Vistrand tor sep 02, 2010 12:52 am

Välkommen hit! Ja, det är en lång väntan för dig inför nästa säsong, men om du vill ha något att göra med cupen kan du ju alltid vara med i tippningsligan geek , bara posta ditt tips i veckans tippningstråd i så fall.. Smile
Vistrand
Vistrand
Cup Admin

Antal inlägg : 330
Points : 5573
Join date : 10-05-06

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty Sv: Samtliga Lag

Inlägg  jaus fre dec 10, 2010 1:16 am

Lag: GD28
Ägare: borkumnet
IRL Namn: Mikael Persson
Logo:
Samtliga Lag 1134001_t1

Presentation:
En gång kunde denna killen inte säga R. Det var ungefär samtidigt som Braathens gick under smeknamnet Bölden. Mycket har hänt.
Min HT-Karriär började i form av Sanddynornas BK, detta lag fanns länge med, men glömdes sakta men säkert bort. Vi var aldrig bra, vi hade bara bra försvarare, eller nja bra och bra, dom släppte in fler mål än vad forwardsen gjorde. Nu är vi tillbaka och söker revanch.

Om mig själv kan man säga kort att jag är en fd. Hallänning som numera bor i Göteborg tillsammans med fästmö. Jobbar inom kyrkan som ungdomspedagog i en kyrka i Halland. Låt det bli en frågestund om folk är intresserade, nu vet ni lite mer.

Cupdeltagande:
Chicken Race - Säsong 1 (x)
Chicken Race - Säsong 2 (x)
Chicken Race - Säsong 2 (tba) (kämpa för medalj!)

jaus

Antal inlägg : 17
Points : 4927
Join date : 10-11-09
Age : 36
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty Klintan bk

Inlägg  Klintan83 tis mar 08, 2011 9:22 pm

Hejsan Linus här, Klintan bk är mitt lag. Har spelat hattrick sedan gymnasietiden. Men hade ett uppehåll på ett antal år blev sugen på att ta upp det igen och har nu spelat sedan 2009-06-21. Vann denna säsongen lite oväntat o ska försöka kvala upp till 4an kan bli jobbigt. Försökte att få in loggan men är inte så data kunnig, alla kan ju inte va duktiga på det hehe.

Mvh Linus
Klintan83
Klintan83

Antal inlägg : 107
Points : 4964
Join date : 11-03-07
Age : 41
Ort : Halmstad

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty Sv: Samtliga Lag

Inlägg  imar1337 tor mar 10, 2011 6:42 pm

AntraX FK
Ägare: Imar1337
IRL Namn: Rami Hoseyni
Logo:
Samtliga Lag Antrax-fk-logga2

Presentation:
Det hela började med att Sebbe (Sepsis IF) ringde mig och tjatade om hattrick i oktober 2010. Jag svarade med att säga att jag inte orkade eller hade tid...
I December, närmare bestämt torsdagen den 9:e, ringde han ännu en gång och berättade då om chicken race, och att de behövde en sista deltagare. Så jag gjorde ett lag enbart för att vara med och fylla platsen så cupen kunde börja... sen fastna jag för hattrick, fastän CR inte gick så bra. Målet med klubben är så klart allsvenskan --> hattrick masters och vinnare av Chicken race!

Cupdeltagande:
Chicken Race - Säsong 3 (17:e)
imar1337
imar1337

Antal inlägg : 106
Points : 4995
Join date : 10-12-07

Till överst på sidan Gå ner

Samtliga Lag Empty Sv: Samtliga Lag

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet