Inför Säsong 7
+2
Stroganoff
Vistrand
6 posters
Sida 1 av 1
Inför Säsong 7
Då flera lag fortfarande är kvar i Svenska Cupen är startdatumet satt till om två veckor från idag, dvs. CUPSTART 28/3
----------
Jag gillade upplägget förra säsongen. Två gruppspel+slutspel där man tog med sig poäng till gruppspel 2 enligt placering. Jag tänker att vi kör på något liknande i år. Vad tycker ni andra? Var poängen man fick med sig (3/2/1/0) för mycket? För lite?
Andra synpunkter?
Senast ändrad av Vistrand den tor mar 15, 2012 12:23 am, ändrad totalt 1 gång
Vistrand- Cup Admin
- Antal inlägg : 330
Sv: Inför Säsong 7
Jättebra upplägg! Men jag vill spela placeringsmatcher! Bara för jag inte gick till semi kan jag ändå bli femma !
P.S. Jag åkte ur cupen för den är för mesar. Näe men vafan, kan man inte få TDL mot en div 6-lag utan att de toksatsar mittfält(deras bästa mittfältsbetyg denna säsongen, kanske någonsin) och vinner på bollinnehavet. De skadar en kille och sätter bollarna(dåligt anfall mot enastående försvar och de sätter 2 bollar på högerkanten med taktik "anfall i mitten", gahahahhaha, matchmotor? Näe vafan e de?). Grr
P.S. Jag åkte ur cupen för den är för mesar. Näe men vafan, kan man inte få TDL mot en div 6-lag utan att de toksatsar mittfält(deras bästa mittfältsbetyg denna säsongen, kanske någonsin) och vinner på bollinnehavet. De skadar en kille och sätter bollarna(dåligt anfall mot enastående försvar och de sätter 2 bollar på högerkanten med taktik "anfall i mitten", gahahahhaha, matchmotor? Näe vafan e de?). Grr
Stroganoff- Antal inlägg : 143
Det blir bra för min del, möter ett div 3 lag nu på onsdag så är så gott som "ledig" efter denna onsdag
Jag gillade också upplägget, och klagar inte om den används en säsong till. Dock dog cupen mot slutet, efter gruppspelet, vet inte om det var pga jag åkte ut innan slutspelet men det kändes så iaf
Jag gillade också upplägget, och klagar inte om den används en säsong till. Dock dog cupen mot slutet, efter gruppspelet, vet inte om det var pga jag åkte ut innan slutspelet men det kändes så iaf
Senast ändrad av imar1337 den mån mar 05, 2012 12:40 pm, ändrad totalt 1 gång
imar1337- Antal inlägg : 106
Jag lär inte heller klara mig förbi omg 3, då jag ställts mot ett div 4 lag med 12 raka segrar......
Darkbishop- Antal inlägg : 79
Nice, då slipper jag lämna w.o i första matchen. För i den kommande omgången rycker jag all världens väg.
Men sjukt kul att slå cuprekord, det förra var omgång 3 och nu har man framme i omgång 5, fantastiskt.
Men sjukt kul att slå cuprekord, det förra var omgång 3 och nu har man framme i omgång 5, fantastiskt.
MrWipen- Antal inlägg : 195
Grupperna kommer lottas och publiceras idag eller imorgon. Tyvärr har jag tenta både torsdag och fredag så ser tajt ut med lottningsvideo.. Känns lite lamt om man spelar in en i efterhand nästa vecka också Får köra på en mitt-i-säsongen-film som sist, och/eller en lottningsvideo inför slutspelet.
Vistrand- Cup Admin
- Antal inlägg : 330
Vistrand skrev:Grupperna kommer lottas och publiceras idag eller imorgon. Tyvärr har jag tenta både torsdag och fredag så ser tajt ut med lottningsvideo.. Känns lite lamt om man spelar in en i efterhand nästa vecka också Får köra på en mitt-i-säsongen-film som sist, och/eller en lottningsvideo inför slutspelet.
Låter najs
Liknande ämnen
» Utvärdering Säsong 5
» Statistik säsong 6
» Veckans lag - Säsong 8!
» Skytteliga - Säsong 7!
» Anmälan till CR Säsong 7 *Anmälan är STÄNGD*
» Statistik säsong 6
» Veckans lag - Säsong 8!
» Skytteliga - Säsong 7!
» Anmälan till CR Säsong 7 *Anmälan är STÄNGD*
Sida 1 av 1