HT - Chicken Race
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hattrick Open

3 posters

Gå ner

Hattrick Open Empty Hattrick Open

Inlägg  IgelQott tor maj 05, 2011 8:42 am

Nu må jag vara sen med detta, men jag såg det på Hattricks hemsida, någon som vet lite mer kring detta ?

http://www.hattrickopen.com/

Som jag förstår det, är det en separat server, med möjligheten att importera sitt lag eller skapa nytt, och spela "cuper" med vänner eller främlingar.

Alltså inget som kommer erstätta träningsmatcher.

Det står "pay to play" vilket är någon sorts abonnemang kanske.


När jag först såg det, så tänkte jag att nu, nu har de tänkt till och gjort det enkelt för oss att arrangera träningscuper, men så verkar inte fallet.
IgelQott
IgelQott
Admin

Antal inlägg : 126
Points : 5274
Join date : 10-05-06

https://htcup.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Hattrick Open Empty Sv: Hattrick Open

Inlägg  imar1337 fre maj 06, 2011 11:21 am

Jag såg det för någon dag sen bara Smile

Jag tror jag förstått det som dig, där hattrick open gör det mycket lättare för cuper som chicken race att finnas. Om lagen i CR fortsätter avancera som de gör kommer ett antal lag att ligga i div 4 och högre, vilket leder till mer svenskacupen spel som i slutändan fördröjer CR x antal veckor. Vi kanske inte hinner lira klart cupen innan nästa säsong börjar.

Det positiva med hattrick open är att man kan lira hur många matcher som helst per vecka i stort sett. Vi skulle kunna lira 2 matcher i veckan tex.

Jag vet dock inte om jag tolkat allt fel, men är det så som jag tror är det grymt! frågan är bara hur det är med skador osv. Blir det 2 parallella världar, alltså att lagen inte har något med varann att göra förutom vilka spelare man har? Hur ofta importerar man sitt lag? jag antar att svaren kommer snart Smile

synd att det kostar bara Razz (jag vet, jag är snål, men jag köper hellre en öl än o pungar ut 10kr Very Happy)
imar1337
imar1337

Antal inlägg : 106
Points : 5004
Join date : 10-12-07

Till överst på sidan Gå ner

Hattrick Open Empty Sv: Hattrick Open

Inlägg  IgelQott fre maj 06, 2011 11:32 am

Aa förstår det som att det är 2 helt skillda världar, och man importerar en gång, sen kan man tydligen uppgradera spelare med bonuskort etc etc...

Så helt skillt från HT som jag förstår det.
IgelQott
IgelQott
Admin

Antal inlägg : 126
Points : 5274
Join date : 10-05-06

https://htcup.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Hattrick Open Empty Sv: Hattrick Open

Inlägg  MrWipen tis jun 28, 2011 10:33 pm

Någon som är sugen att testa HT-open? Man får ju passa på så länge det är gratis tänker jag Wink

Det är hur som helst helt skilt från HT och man kan välja att antingen importera och spela med sin HT-lag eller få nya helt slumpade lag. Men om några är intresserade av att testa så hojta till så skapar jag en lämpligt stor turnering och bjuder in de som vill. Man måste tyvärr vara 4, 8 eller 16 lag.
MrWipen
MrWipen

Antal inlägg : 195
Points : 5203
Join date : 10-09-01
Ort : Göteborg/Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Hattrick Open Empty Sv: Hattrick Open

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet