Grupperingsmatch (25/8)
+2
fellah
Vistrand
6 posters
Sida 1 av 1
Grupperingsmatch (25/8)
Första matchen är lottad. De två rödmarkerade lagen har dålig aktivitet på Hattrick och jag vill gärna att dessa två bekräftar att de tänker delta i cupen.
----------------------------
Obs! Matcherna spelas med 'cupregler' och på 'neutral plan' då ingen ska ha hemmafördel.
Matcher (användarnamn på forumet) | ||
1 | fellah | - IgelQott |
2 | Muphry | - Miller United |
3 | PP | - Foxxer |
4 | berra182 | - Carlssor |
5 | Wisst | - Vistrand |
6 | Stroganoff | - Zobeish |
7 | Goa_did | - johanp |
8 | yeshimamore | - Darkbishop |
Matcher (lagnamn på Hattrick) | ||
1 | Dallas Superstars (1132264) | - Kottarna FC (38877) |
2 | Flaskhalsens IF (40766) | - Miller United (763290) |
3 | PP BK (98520) | - Axis of Awesomeness (10382) |
4 | Björnes BK (456394) | - Harlem-Nyhem (456674) |
5 | FK Bävrar (102194) | - Vistrand Boys (1135085) |
6 | FC Stroganoff (762408) | - Sepsis IF (9735) |
7 | Flamingo IK (39425) | - bkf (1143950) |
8 | Jobs Bollklubb (1132696) | - Svärje (759531) |
Obs! Matcherna spelas med 'cupregler' och på 'neutral plan' då ingen ska ha hemmafördel.
Senast ändrad av Vistrand den sön aug 22, 2010 11:55 pm, ändrad totalt 1 gång
Vistrand- Cup Admin
- Antal inlägg : 330
Sv: Grupperingsmatch (25/8)
inte för att jag tror att jag kommer vara kvar i cupen efter idag men om man är det... blir man diskad då eller? tredje veckan känns lite tidigt
sedan märkte jag att min och Alles match är i fet text. Är det bara för att det är supermötet och den sänds på viasat?
Oroa dig inte fellah, inget lag slås ut i denna kuppen, alla kommer få spela match hela tiden och alla matcher har betydelse, mot slutet så handlar det om placering. Vi ska börja en tippningsliga till säsong 2 också, den feta stilen är till den, gå in på säsong ett och läs reglerna, annars läggs dom nog upp snart.
Zobeish- Statistics Manager
- Antal inlägg : 172
Fellah, du får bara lämna WO de matcher du är kvar i cupen, inga problem.
Att er match är i fetstil är mycket riktigt för att det är Viasat-matchen, och det kommer även att tippas resultat på denna match
Att er match är i fetstil är mycket riktigt för att det är Viasat-matchen, och det kommer även att tippas resultat på denna match
Carlssor- 1ggr Cupsegrare
- Antal inlägg : 52
Precis sålänge du är med i den vanliga cupen så lämnar man WO i träningscupen.
Nu i grupperingsmatchen spelar det inte så stor roll iofs.
anledningen till att vi kör igång cupen så tidigt är i stort för att vi är 16 lag nu, och kör vi igång senare så finns det risk att vi inte hinner med hela spelsystemet innan nästa säsong börjar.
Nu i grupperingsmatchen spelar det inte så stor roll iofs.
anledningen till att vi kör igång cupen så tidigt är i stort för att vi är 16 lag nu, och kör vi igång senare så finns det risk att vi inte hinner med hela spelsystemet innan nästa säsong börjar.
Får gratulera Berra till avancemang i cupen, ska leta upp en annan träningsmatch åt mig...
Carlssor- 1ggr Cupsegrare
- Antal inlägg : 52
Grattis Berra!
Jag kan hålla med om att tredje omgången känns tidigt att starta, kanske är det läge att ta en diskussion om att flytta fram starten till nästa säsong.. Men som Alle säger, denna grupperingsmatchen spelar inte jättestor roll, vi har den för att inte få helt lottade grupper, och för att folk ska kunna spela klart cupen.
Jag får ursäkta mig för att jag inte förklarade den fetmarkerade matchen, men det är som sagt tippningsmatchen. Det är så klart frivilligt att tippa men jag tycker det är en kul krydda. Vi brukar tippa 1 X 2 i alla matcher plus resultat på en utvald match / omgång.
Jag kan hålla med om att tredje omgången känns tidigt att starta, kanske är det läge att ta en diskussion om att flytta fram starten till nästa säsong.. Men som Alle säger, denna grupperingsmatchen spelar inte jättestor roll, vi har den för att inte få helt lottade grupper, och för att folk ska kunna spela klart cupen.
Jag får ursäkta mig för att jag inte förklarade den fetmarkerade matchen, men det är som sagt tippningsmatchen. Det är så klart frivilligt att tippa men jag tycker det är en kul krydda. Vi brukar tippa 1 X 2 i alla matcher plus resultat på en utvald match / omgång.
Vistrand- Cup Admin
- Antal inlägg : 330
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet