HT - Chicken Race
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Inför Säsong 5

2 posters

Gå ner

Inför Säsong 5 Empty Inför Säsong 5

Inlägg  Vistrand tor jul 21, 2011 8:45 pm

Vi är nu 18 lag anmälda och CR5 står i startgroparna. Lottningen kommer ske nån gång innan onsdag och därefter är vi strax igång! Cupen startar 3/8 el. 10/8 (beroende på sv.cupen).

Vi går denna säsong tillbaka till gruppspel och testar ett ännu kortare slutspel (för att turneringen ska gå ihop). Detta gör också att vi tvingas hoppa mellankvalet denna säsong men förhoppningsvis överlever vi ändå. För mer detaljer om upplägget se tråden Regler & Upplägg HÄR.

Vi har som bekant också ett antal delar kring cupen som administreras av olika personer;
Forumet: Igelqott (Kottarna FC)
Statistik: Sepsis IF
Tippningsligan: ???

Inför säsong 5 har vi dock ingen som administrerar tippningsligan. Både Wipen och Stroganoff har tyvärr för lite tid i dagsläget och kan därför inte hålla i trådarna. Jag hade gärna gjort det själv men har fullt upp med spelschema och dylikt. Det vore dock roligt att tippa lite grann så här är det nu en öppen inbjudan för den som känner sig manad att tag i tippningsligan.

Det behöver inte ta så mycket tid (om man inte själv vill det såklart Wink ). Varje vecka lägger man ut en tråd med veckans matcher, väljer att highlighta en match som ska tippas resultat, och när matcherna är spelade räknar man ihop poäng samt lägger ut en ny tråd. Inget krav på när sammanställningen ska göras (men senast lör-sön är bra så man hinner tippa nästa veckas matcher).

Som sagt, någon som känner sig manad?

I övrigt vill jag bara hälsa er varmt välkomna till en ny säsong av Chicken Race! Very Happy
Vistrand
Vistrand
Cup Admin

Antal inlägg : 330
Points : 5586
Join date : 10-05-06

Till överst på sidan Gå ner

Inför Säsong 5 Empty Sv: Inför Säsong 5

Inlägg  Wisst tor jul 28, 2011 12:38 pm

jag kan mycket väl ta på mig tippningsligan denna säsongen Very Happy
Wisst
Wisst

Antal inlägg : 92
Points : 5225
Join date : 10-05-06

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet